Tänkte att jag också kör på en årsresumé som de flesta andra bloggare gör. Ledsen för att bilderna är i olika storlekar... Men det överlever ni nog! Här kommer några av alla de bilder som togs år 2011.
Januari



Februari


Mars


April


Maj


Juni







Juli




Augusti


September

Oktober




November


December


Innan jag trycker på Spara & publicera måste jag bara lägga till en sak. Jag vill bara säga Tack till alla mina super fina kompisar dels för att ni hjälp mig när det varit lite jobbigt och för att vi har gjort så satans mycket kul ihop.
Jag har kommit vissa personer närmare detta år också, vilket verkligen har gjort mig svin glad. Alla ni betyder så mycket för mig. Ni är guldvärda.
Herregud, nu när jag sitter och skriver det här blir jag lite rörd.... Typiskt mig haha.
Okej, nu ska jag sluta skriva och istället äta lite middag. Hare fint hörrni!

0