malinholmgrens
1/9-11 ♥
Oskar Linnros. Vilken jävla drag det var på Grönalund när han hade sin konsert alltså... Herregud. Det var verkligen helt magisk. Det var så brutalt mycket folk som stod och trängdes och stämningen var bara så taggad och lycklig. En bättre kväll med andra ord.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress