Sitter iallafall och verkligen spelar sönder hennes nya album. Såå braaa.
Satan i gatan.
Snälla bli min.
Sju sorger.
Det här är bara 3 av hennes nya låtar, så logga in på Spotify och lyssna på resten!
elsa
SV: tack men du är fan mycket snyggare! Ååh jag längtar tills talang imorn, kommer heejja galet på dig! :D

1