malinholmgrens
Veronica Maggio
Asså herreguuud hon är så äckligt jävla bra. Älskar verkligen hennes musik!! PLUS att hon har en röst som är vråålskön.
Sitter iallafall och verkligen spelar sönder hennes nya album. Såå braaa.
Satan i gatan.

Snälla bli min.

Sju sorger.

Det här är bara 3 av hennes nya låtar, så logga in på Spotify och lyssna på resten!
elsa

SV: tack men du är fan mycket snyggare! Ååh jag längtar tills talang imorn, kommer heejja galet på dig! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress