malinholmgrens
Är det bara jag?
Faaseeen vilken dag jag haft! Kort som satan. Slutade 1! Dock, började dagen katastrofalt dåligt......
Jag kommer (rusandes) in i engelskaklassrummet (försenad såklaart) med mappen i famnen och penna i högsta hugg, när jag slänger upp dörren ser jag att bänkarna är särade och alla stirrar på mig. Jag sätter mig ner och är dödligt nervös, då säger Liket: Jaha, då kan alla börja skriva på bokrecensionen då!

HELEVTE, jag som trodde det var på onsdagen!!!!!!!!!! Jag hade liksom inte ens läst en bok?!!
Aja, det gick rätt hyfsat ändå.. Skrev 3 sidor, men kom sen på att filmen jag skrev om inte finns på bok..... Så det lär ju bli ett problem om hon kommer på det...... Menmen, inget att hänga läpp för!

Dansen idag gick grymt, kommer bli så najs på showerna alltså.


Fotograf: Paniz!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress