malinholmgrens
Gör så gott jag kan....
JARRRÅÅÅ!!! SOMMARVÄRMEN ÄR TILLBAKA! Fy saataaan vad skönt. På med shortsen igen då! HAPPYFACE.

Om cirka 1 timme bär det iväg till stallet, ska bli himla kul. Tror nämligen att vi ska rida ut!
När ridningen är slut kommer Stina och Ctina hit och sen drar vi till Sofffff på tjejmiddag. Kommer blir grymt!

Nu sitter jag och lyssnar på en lista som Oskar gjort med en massa house-musik! Sjuuktbra!!


Martin, jag och Isse i torsdags. Bild tagen från Deeellaaaa!


Adele - Rolling in the deep. Vilken röst!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress