För tillfället sitter jag och chattar och äter mammas nybakta vaniljbullar. Sinnessjukt goda. ♥

Funderar på att spara ut mitt hår till denna längd, vad tycker ni?
Linnea
sv: Men .. GULLUNGE! Tack!
Ctina
Jag tycker den längden är väldigt snygg!

2