malinholmgrens
VANILJBULLAR
Heeeiii, prov som första lektion idag. Optik.. och det gick ju då åt helvete.. Menmen, finns inget att göra nu.
För tillfället sitter jag och chattar och äter mammas nybakta vaniljbullar. Sinnessjukt goda. ♥



Funderar på att spara ut mitt hår till denna längd, vad tycker ni?
Linnea

sv: Men .. GULLUNGE! Tack!

Ctina

Jag tycker den längden är väldigt snygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress