malinholmgrens
Piano
Vet ni vaaaad? Jag håller på att lär mig Samson - Regina Spektor på piano nu! Den är så jääkla fin.
Är rätt stolt faktiskt, trodde inte jag kunde lära mig spela. Har alltid tyckt att det ser så komplicerat ut. Man måsta ju ha hyyyyper snabba fingrar liksom. För er som inte har hört den:
Antonia

Sååååå fiiiin! :D :D



Maaalin, rösta på mig hihihhi :D http://autofokus.blogg.se/2011/may/finalisterna-i-fototavlingen.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress