Är rätt stolt faktiskt, trodde inte jag kunde lära mig spela. Har alltid tyckt att det ser så komplicerat ut. Man måsta ju ha hyyyyper snabba fingrar liksom. För er som inte har hört den:
Antonia
Sååååå fiiiin! :D :D
Maaalin, rösta på mig hihihhi :D http://autofokus.blogg.se/2011/may/finalisterna-i-fototavlingen.html

1