Allmänt Tänk om....... 24 maj 2011 Folket! Om några minuter beger jag mig iväg till bussen med min feta väska. Åker nämligen ut till Utö med klassen i 2 dagar! Det blir nog kul det. Detta innebär alltså, ingen bloggning.. Ni får ha det kanon här hemma! HUGS. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0