malinholmgrens
Tänk om.......
Folket! Om några minuter beger jag mig iväg till bussen med min feta väska. Åker nämligen ut till Utö med klassen i 2 dagar! Det blir nog kul det. Detta innebär alltså, ingen bloggning.. Ni får ha det kanon här hemma! HUGS.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress