malinholmgrens
Don't go breaking my heart
Heeyo!
Igår runt fem, kom vi hem från Utö. Det vi gjorde där var väl att vi var på So-vandring, spelade minigolf, grillade och lite sånt. Orkar inte rabbla upp allt, men det var riktigt najs iallafall! Och heeeelvete vad jag skrattade mycket under dem två dagarna... Slår vad om att jag fått magrutor. ♥ Naej, det får vi verkligen inte hoppas på.
Jaaaarråå, kom på att är fredag imorgon! Heeeeeeeeeeelg. Får se vad som händer, det kanske blir en mysig picknick på bryggan? Vem vet?
Nu måste jag återgå till Kinesiskapluggandet, prov imorgon vettnii...........
ASSÅ KOLLA!!!??!?!?!? Coolaste bilden på lääängee!
Hittade en länk (till hemsidan som har sådan här bilder) på Lisas blogg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress