malinholmgrens
Seriööst?
Amen kom igen??? Vad fan är detta för väder?? Regn, hagel, åska, blåst, allt dåligt väder på en och samma gång liksom. Det här suger ju. Jag tycker verkligen att det är obehagligt med åska.......
Aja, nu blir allt bra igen, sitter så ju och pratar med Hanna, alltid trevligt.


Jag och Beata drar en överdriven pose, haha..
elsa

sv: åååh tack Malin! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress