Hah, alla hatar typ att gå i kyrkan, men jag tycker faktiskt att det är rätt skönt. Psalmerna är så fina!!

En halvtimme senare kom Julle hit för vi skulle fixa en engelska uppgift, men helvete vad dåligt det gick. På 5 timmar tror jag att vi skrev 7 rader typ... Haha, sämst. Aja, vi hade det bra iallafall. Lyssnade på musse och lite sånt.
Ajfan, kom just och tänka på min GALET tuffa vecka som jag har framför mig... Känns inge vidare.

Paniz, Carro, Sofia, Sandra, Jag och Ctina. Fina tjejer det där.
Bild tagen från Tuviii!
Paniz
sv: Jahaaa okay! Tack så mycket!

1