Kl 7 bär det iväg till stan för gospelgenrep, det blir kul det. Känns som att jag inte träffat dem på kören på aaslänge!
Asså snoopppp, är det någon som vet hur man sparar bilder på en Mac dator?? Blir galen!! Det går ju inte! Ifall någon vet, KOMMENTERA.
Denna cover som Justin Beiber har gjort av låten "Come Home To Me" är så viiidrigt bra!
Tack Paniz för att du visade mig den! Min dog för tillfället. Den är så mysig.
clara klingspor <3
dra bilden till iphoto ;) <3
Sonya
klicka med två fingrar, det är som att högerklicka, och sedan spara bild tror jag!

2