malinholmgrens
Piss.
Jag mår verkligen inte bra. Har fetaste huvudvärken, och Ipren hjälper inte... Så jag gick hem idag, runt 11 typ. Och sen dess har jag väl pluggat, ätit lunch, sett på film. Tagit det lugnt helt enkelt.
Kl 7 bär det iväg till stan för gospelgenrep, det blir kul det. Känns som att jag inte träffat dem på kören på aaslänge!

Asså snoopppp, är det någon som vet hur man sparar bilder på en Mac dator?? Blir galen!! Det går ju inte! Ifall någon vet, KOMMENTERA.

Denna cover som Justin Beiber har gjort av låten "Come Home To Me" är så viiidrigt bra!
Tack Paniz för att du visade mig den! Min dog för tillfället. Den är så mysig.
clara klingspor <3

dra bilden till iphoto ;) <3

Sonya

klicka med två fingrar, det är som att högerklicka, och sedan spara bild tror jag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress