malinholmgrens
(Låtsas som allt är som vanligt)
Såååååååååå, hur mår ni då????
Aej okej, (ärligt), jag har faktiskt inte orkat blogga. Istället för att blogga har jag antingen varit inne på fb, pluggat eller så har jag varit med kompisar. Så min lilla "bloggpaus" berodde nog på lathet skulle jag vilja påstå... Och denna vecka blire inte så mycket till blogging heller... Har sinnessjukt mycket plugg... Men jag ska försöka hinna göra något inlägg iallafall!!
Helgen har varit bra! Fredagen spenderades med Ctina (eelskar diig).
Vi skypeade med lite olika och pratade och lite sånt. Juste, sen var jag tvungen att vara klantig också... Råkade nämligen förstöra hennes handfat senare på morgonen, SMIDIGT MALIN!!
Under resten av helgen har jag varit med kompisar och ridit. Har säkert gjort andra saker, men kommer inte på det just nu!
Faaaan, kom på att jag är inne på den dator där det inte funkar att ladda upp bilder... Sorry!
Ctina

HAHAHHAHHAA

Du har inte förstört vårat handfat!!!!

Och du ska få tillbaka ditt lock!!! xD xD xD



love.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress