Sen också att vi kom 1a i Talangjakten är helt ofattbart. Jag kan inte förstå det... Det går liksom inte in.. Herregud, det är verkligen sick....
Så jag vill bara tacka till alla som gett beröm till mig, för att ni tittade när vi upptredde och så.... Blir somsagt rörd. Tack. ♥
Resten av denna dag har också varit helt maagiskt bra! Efter talang gick jag, Martin, Isak och Ctina runt lite här och var och hade det trevligt! Sedan vare dags för Överrasknings middag för Beata på Hard Rock- café! Det var verkligen grymt. Haha, Beata såg ut att ha blivit rejält chockad när hon såg oss alla! Lite senare på kvällen drog vi ner till aborreberget bara för att snacka, äta jordgubbar och ha det allmänt mysigt!
Bilder från kvällen får ni imorgon!

Har inga nya bilder så det fick bli dennna!
Stina, Aliide, jag och Martin.

0