malinholmgrens
Hur ska det gå?
Hemma från vårshowen nu. Det gick inge bra alls för min del.... Sjöng fel och grejer... Åååh.... Fan också... Aja, får försöka göra ifrån mig bättre imorgon istället. Men heelvete vad alla var grymma! Sjuukt asså!

Nu ska jag nog sätta på en mysig film eller något. Eller först måste jag ringa Ctina. Vi höörs.


Lite smått översmile kanske....
Juste! Ctinas syster, Sandra, har fixat sminkningen! Hon är så gryyyymmmm.


Ctina

hetiiiing.



ja, banne mig. Vi satsar imorgon. ;D

Tuva

SV: Jag veeeet! den är ju bara ganska GRYM! lyssnar helatiden... :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress