Nu ska jag nog sätta på en mysig film eller något. Eller först måste jag ringa Ctina. Vi höörs.

Lite smått översmile kanske....
Juste! Ctinas syster, Sandra, har fixat sminkningen! Hon är så gryyyymmmm.
Ctina
hetiiiing.
ja, banne mig. Vi satsar imorgon. ;D
Tuva
SV: Jag veeeet! den är ju bara ganska GRYM! lyssnar helatiden... :)

2