malinholmgrens
Amatör
Haha, min blogg är ett skämt. Helt seriöst, TACK TILL ER LÄSARE SOM ÄNDÅ BESÖKER BLOGGEN. Jag har haft galet mycket i skolan denna vecka och kommer ha det kommande veckorna också..... Aaaagh, blir deprimerad bara jag tänker på det...... Så ha inte så höga förväntningar....... Denna vecka har iallafall varit bra! Hade konditionstest idag son första lektion (det, var, TUnGT kan jag bara tala om....) Men fick iallafall VG+ så det får jag vara nöjd med! Detta inlägg blir tyvärr bildlöst (skriver från mobilen). Hare grymt allihopa!
Clara

nej jag gillar din blogg! vi ses ju inte så där jätte ofta så då är de ganska kul att ända typ se lite om vad som händer (om du fattar vad jag menar) höhe :P <3<3<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress