malinholmgrens
Allvarlig?

Blogg.se har krånglat gaaleeet, så jag har inte kunnat blogga sedan i lördags... Orkar heller inte rabbla upp vad jag gjort hela helgen, så ni får helt enkelt klara er utan den infon.

Idag har vi varit lediga från skolan för att vi skulle samla in pengar (operation dagsverke). Så jag spenderade dagen hemma hos Aliide, där vi "rensade" lite i köket. Slappt och skönt med andra ord. Sen var det ju så grryymt väder så vi var ju såklart ute och solade lite också.


Jag vill ha långt hår igen...
Kunna gör fiskbensflätor och sånt.. Ååååååååh!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress