malinholmgrens
Don't go breaking my heart.
Heeeeeej. Kom hem från underbara Paniz för typ 2 timmar sen. Sen dess har jag ätit mat, pluggat franska, spelat OvenBreak (DROG) och lyssnat på feelgood- musik. Kände att det behövdes...

Juste! Igår var jag med klassen på en rättegång, fyfaan vad c00lt det var. Vi var där från 8 till 12.30. Gryymt länge, jag vet. Men faktiskt rann tiden bara iväg! Det handlade iallafall om en kille som blivit misshandlad och knivhuggen i benet.. Dramatik säger jag bara.
Ne, nu ska jag göra lite te och dega. Hare bra!

Ni får en bild från Åre när jag Tuva, Brette och William gick ända upp till toppstugan. Stolt*


Jag som tar en liten paus påväg upp till toppeN. Degigt värre.
Bild tagen av/från Tuva!






mallewaina - Malvina Hansson

sv; haha :)

jo det är jättebra här, självdå?



härlig bild btw haha ;) kram på dig.

Ctina

Don't go breaking my heart e en legendlåt <3

mallewaina - Malvina Hansson

sv; Ah jag med! skrivit tre prov typ de två senaste veckorna + matteprov nästa vecka! Har massa små uppgifter också att göra, riktigt jobbigt! :/ kram.

Anonym

ASS fin bild

mallewaina - Malvina Hansson

sv; haha eller hur! ska snart göra ett omprov men har liksom redan glömt av hälften haha! lite onödigt asså ;) kram på dig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress