Juste! Igår var jag med klassen på en rättegång, fyfaan vad c00lt det var. Vi var där från 8 till 12.30. Gryymt länge, jag vet. Men faktiskt rann tiden bara iväg! Det handlade iallafall om en kille som blivit misshandlad och knivhuggen i benet.. Dramatik säger jag bara.
Ne, nu ska jag göra lite te och dega. Hare bra!
Ni får en bild från Åre när jag Tuva, Brette och William gick ända upp till toppstugan. Stolt*

Jag som tar en liten paus påväg upp till toppeN. Degigt värre.
Bild tagen av/från Tuva!
mallewaina - Malvina Hansson
sv; haha :)
jo det är jättebra här, självdå?
härlig bild btw haha ;) kram på dig.
Ctina
Don't go breaking my heart e en legendlåt <3
mallewaina - Malvina Hansson
sv; Ah jag med! skrivit tre prov typ de två senaste veckorna + matteprov nästa vecka! Har massa små uppgifter också att göra, riktigt jobbigt! :/ kram.
Anonym
ASS fin bild
mallewaina - Malvina Hansson
sv; haha eller hur! ska snart göra ett omprov men har liksom redan glömt av hälften haha! lite onödigt asså ;) kram på dig.

5