Hörrni, 3 dagar kvar. Sen blir jag byxmyndig och hela paketet! Wiiiiiiiie.
Hehehe.. jaa.. vad ska jag säga nu? Har faktiskt en ursäkt till varför jag inte bloggat (som är väldigt igenkänd på alla bloggar, och den lyder) : Jag har inte haft tid.
Det är faktiskt sant. Har haft ganska mycket i skolan, sen har jag varit på besök i Uppsala hos Maya. Fyfaan vad hon är grym. Tycker STARKT om den tjejen. Var hos henne i fredags och vi snackade en massa, fikade på (antagligen Sveriges coolaste och mysigaste) café med hennes vänner, Maria och Matilda, såg på film och lite sånt! Mycket trevligt var det iallafall.
Och i lördags red jag, käkade middag på resturang och var på bio. Såg "Hur många lingon finns det i världen?", ååh vad gullig den var! Och den blev ju bara ännu sötare med tanke på att det satt ett über gulligt par framför mig som pussades... Åh. Sen satt jag och skypeade med Saandberg och Ogge hela natten. Det var kul det. Haha.
Igår (söndag) gjorde jag inget speciellt, skypeade lite, pluggade, och sen blev jag sjuk. Fan. Så idag (måndag) sitter jag hemma framför datorn, äcklig och ful, och pratar med en till sjukling, Aliide! Mysigt värre.
Oj, dem som ORKAR läsa detta feta inlägg är riiiktigt duktiga kan jag ju bara säga.

Molly, Elsa, jag (med en maakaalööst god Magnum classic i handen!!) och en suddig & fin Emma i bakrunden, haha.
Maya
Jag tycker om dig också kära vän, mycket mycket! Du är alltid välkommen!
clara <3
din nya design är jättefin! <3

2