malinholmgrens
Ett gott skratt förlänger livet.

Antonia, taack för din unika kommentar, blev väldans glad, första kommentaren på läänge!

Dagen idag var bra! Pris för "bästa lektion" idag, går LÄTT till gympalektionen! Herreguud, vad jag garva.. Det sägs ju att "ett gott skratt, förlänger livet" och om det är på det viset, kommer jag leva sjukligt länge. Kan inte specifikt sätta fingret på vad det var som var så himla roligt..... för precis allt var kul.. Haha..

Nu sitter jag och taggar inför flera timmars plugg med center och mjölk. Center är verkligen det ABSOLUT godaste godiset alltså. Eller naej, nu när jag tänker efter.. Vad slår en Marabouchoklad liksom? Det fanimej oslagbart.


Hade ingen annan bild att komma med, så det fick bli denna.

Fanny

Men nej, ingenting kan slå lite harskit!

Jag

Haha, naej, juste fan.. Amen okej, harskit och Marabou har delad första plats!

Anonym

DU är makalös!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress