Idag på ridningen stod det dressyr på schemat! Åh H e l v e t e vad bra det gick! (vet att man inte ska skryta.. men what to the ever) Jag tror aldrig jag ridit så som jag red idag faktiskt, red på ett helt nytt sätt! Stort HAPPYFACE på det.
Måste bara säga att igår fick jag upp kontakten igen med en vän jag knappt snackat med på ett ½ år och inte sett heller för den delen.. Och det gjorde mig så sjukligt glad. Verkligen.
Bild från i somras (när jag var ute och seglade med en massa fina tjejer på Atlantica! Kommer ALDRIG glömma det.) Tagen när jag och Moa var uppe Högst upp i masten för att fixa med något segel tror jag. Herregud vad mäktigt det var. 
Och här har vi då Moa!
shit va jag saknar!! var så sjukt kul! synd att du inte seglar med oss den här sommaren :( men vi får ses ändå! ;D <3 <3 <3

1