malinholmgrens
Vill kunna peppra........

Kanske kan berätta lite om min enormt degiga eftermiddag. Efter vi slutat skolan var det ju det vanliga, "baguette-racet" som det alltid är på onsdagar. Tuva sprang med 20 lappen i högsta hugg, haha!
Efter det pallrade jag mig hemmåt och har pluggat kinesiska, badat, druckit 3 koppar te och chattat sen dess. Men nu som lite varition, sitter jag och skriver på min inlämning om "Elektriska fotbojor". Skojjigt... Fast det blir ganska såbra faktsikt, så jag ska inte klaga!

Faan, vad mina inlägg är tråkiga... Jag vill kunna peppra med inlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva om? Blir så frustrerad!

Aja, slänger in en bild från igår på Stina, Aliide, mig och Martin! Och en låt som jag verkligen MISSBRUKADE i 6an. Den kommer från Madagaskar 2 och jag blev kär i den på direkten när jag hörde den. Visst blir man bara helt galet glad av den?! Eller vad tycker ni?


Alex On The Spot - Madagaskar 2
Paniz

Åh, juste den låten! I like it!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress