malinholmgrens
Born this way.

Jag måste bara inleda inlägget med att säga att det var så jääääkla fint väder idag! Jag blev så glad att det var sol och varmt ute, att jag rotade fram skinnjackan och ett par pilotbrillor... (vet att det kanske var lite för kallt för det.. men aja..).

När jag kom hem från skolan vilket var vid typ 4 var det plugg som gällde. Så sen dess har jag hållt på med kinesiska ända tills nu, men nu tar jag en paus. Orkar bara inte mer..

Bilder från dagen kommer senare. Så håll utkik!
Kan lägga ut en bild som jag redan hade i datorn.



En ÖVERglad malin....

Paniz

Den här bilden är jättefin!

Beata

denna bild kan ju ge dig en ny profilbild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress