Hej malins bloggläsare, sofia här!
Visst e hon dålig på att uppdatera?.. Exakt var jag tyckte, så jag fick uppdraget att göra det just nu!
Malin sitter och pluggar kinesiska och jag är inne på facebook och och tittar på OC
Bååda slutade klockan ett idag, soooft, så vi gick runt i mörby lit eoch jag bytte min långklänning till en anan långklänning som var exakt lika dan.. heh
Sen gick vi ut med min hund bizzi och jag fixade en ny profilbild till malin!
Visst e hon dålig på att uppdatera?.. Exakt var jag tyckte, så jag fick uppdraget att göra det just nu!
Malin sitter och pluggar kinesiska och jag är inne på facebook och och tittar på OC
Bååda slutade klockan ett idag, soooft, så vi gick runt i mörby lit eoch jag bytte min långklänning till en anan långklänning som var exakt lika dan.. heh
Sen gick vi ut med min hund bizzi och jag fixade en ny profilbild till malin!
Våra gulliga smoothies som vi gjorde!

Bizziiiii!
Sandra
BIZZI ♥♥
Anonym
Boziiiiiiii

2