"Hejsan alla glada!" Exakt så började jag alla mina inlägg på min förra blogg..
Idag är den officiella degardagen som vanligt. Fast det är ju rätt skönt så varför klaga? Idag har jag pluggat brutalt mycket sen har jag chattat väldans mycket också med najsiga personer. Trevligt trevligt.
Måste fortsätta med kinesiskan nu.. Jag oorkar intee..
Här får ni mina nya drog iallafall. Kolla vad snygg han är!? Ulrik Munther alltså... Han både sjunger och spelar gitarr som en GUD. Kan det blir bättre? Tror knappast det.
Ulrik Munther - Born This Way
Btw, visste ni att 20 minuter efter att han lagt ut den här videon på youtube spelades den på radio i USA. HUR ballt är inte det?
Var inte det han som var med i lilla melodifestivalen? :)
Sv till Aliide; Jajjemen, det var det!!
Fan vad jag älskar den videon!

3