malinholmgrens
Pannkaka och coca-cola är nAjs ju!

Hallå där. Idag är det ju söndag (och då den officiella deppdagen), men den här söndagen är inte alls deppig, jag mår kanon! Har precis varit på Cgs och käkat frulle med Kiki, Elin och Paniz!
Jag åt 3 pannkisar med glass och sylt, och tog en cola på det. Haha, Paniz tyckte att jag var vidrig som drack läsk på morgonen.. Men vadå liksom? Pannkaka och coca-cola är nAjs ju! Nu ska jag ut i solen och plugga matte. Hääärligt. Sen ska jag hem till Ctina och fota lite! Hörs senare.


Kiki och Elin.


Kiki.


Paniz och jag.


Paniiiiiz.


Mmmmmums.


Och sen får ni en lite egotrippad bild på mig själv också. Najs att jag har en finne mitt på näsan......

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress