malinholmgrens
@ Paniz's crib
Tjena folket! Nu sitter jag och Paniz på hennes golv och pluggar franska, dricker te, äter cookies och maraboumango. G O T T.
Sen lyssnar vi såklart på musik också. Just nu spelas min ny favorit låt: Naive - The Kooks. Den är makalöst braaa. Lyssna på den vettja!
Nu ska jag fortsätta med pluggandet, vi hörs senare ikväll.
Jag och min nya tröja som jag köpte på H&M för 75 spänn! KANON KAP SÄGER JAG BARA.
ctina

wwwwwwhaaatalovley shirt :)

mysigt ni har det då!

mallewaina - Malvina Hansson

sv; haha tack detsamma ;)

Åh visst är det, älskar det redan haha!

Köpt på JC för bara 179kr :D kram på dig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress