Sen lyssnar vi såklart på musik också. Just nu spelas min ny favorit låt: Naive - The Kooks. Den är makalöst braaa. Lyssna på den vettja!
Nu ska jag fortsätta med pluggandet, vi hörs senare ikväll.

Jag och min nya tröja som jag köpte på H&M för 75 spänn! KANON KAP SÄGER JAG BARA.
ctina
wwwwwwhaaatalovley shirt :)
mysigt ni har det då!
mallewaina - Malvina Hansson
sv; haha tack detsamma ;)
Åh visst är det, älskar det redan haha!
Köpt på JC för bara 179kr :D kram på dig.

2