malinholmgrens
Music is what feelings sound like.

Det är den här typen av musik som är den bästa, och speciellt den här låten, jag mår så himla bra av den. Älskar den.


I say a little prayer - Aretha Franklin


En lite små random bild får ni också!

Hahahaha, hur klockren är inte den här bilden? Min vän Olliiiboooi valde denna, bra val du.
(vet att bildstorleken inte är den bästa, men det gick inte att fixa till)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress