Aargh, idag skulle jag kollat på en hockeymatch runt 1, men sen kom jag på att jag hade ridning exakt samma tid som matchen är så det blir inget med den saken.. Det är förstås skitkul att rida, men det var såå längesen jag kollade på hockey.. Aja, det får bli en annan gågn helt enkelt. Så ja, idag ska jag ju då rida. Sen får vi se om jag drar ut med Ctina och fotar lite, och ikväll kanske jag repar med Morgan och Isse, men det är lite oklart. Igår var jag borta på middag hos några familjekompisar, där jag hade det mysigt. Jag och Linnea såg på tv och pratade lite och så! Okej, det här får räcka för tillfället, ha en bra dag allesammans!
Åh vad jag verkligen gillar den här bilden! Beata, Jag, Sofia, Sandra och en överspeedad Della i bakrunden....
0