malinholmgrens
I'm so happy.. tralalala...
Goddag min vänner. Dagen idag var väldans bra, slutade runt 1 och hängde då i mörby på H&M med Sofia (c00l som man är!!!)... Iallafall, jag kollade på en långklänning! Det är något jag ska skaffa till sommaren. Tänk er vad snyggt med en långklänning, ett par vita converse, sommarblekt hår och pilotbrillor. HUR snyggt som helst?!
Ja, efter det vet ni ju vad som hände. Det har ju Sofia gästbloggat om. Duktig hon är.


Halv konstig bild på oss i somras. Haha.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress