Jaa, vad har jag gjort idag egentligen? Inte särskilt mycket. Skypeat (det är min nya grej det.), ätit PASTAPESTO och pluggat, typ det...
Juste! Det var skit märkligt, för ungefär 1 timme sen stod det två gubbar på gräsmattan och pratade (?) Vad i helsicke liksom? Jag blev iallafall as rädd och ringde min egna livvakt (höhö). Pjuuh, det var skönt att han svarade. Men det var inte bara läskigt, lite komiskt också, för den ena gubben ställde sig ock kissade sen också. Haha, lite annorlunda om man säger så...

Jag med mina fina, Ctina och Sofia. (fråga mig inte vad jag gör för min, har verkligen ingen aning)
Ni har säkert lagt märke till min nya fina design också, den är gjord av Sonya! Tack du! Och för er som inte kan se den, tryck F5 så ser ni den nog.
Paniz
ÅH VILKEN FIN DESIGN!!!!!!!

1