malinholmgrens
GosPel.
Gospel alltså. Vilken grej.
För er som inte vet, jag sjunger i en gospelkör, (som jag ÄLskaR) en gång i veckan, varje torsdag. Det är verkligen magisk. Något jag rekommenderar, starkt!
Idag var jag ganska ledsen och mådde inte prima direkt... men så fort jag kom dit, och fick sjunga (och träffa dem fina tjejerna där) blev jag glad på en gång.


Den här låten sjöng vi på en konsert inför 2000 männsikor i höstas, fast då var den inte lika snabb.. Men skitsamma, det var Mäktigt iallafall.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress