malinholmgrens
Try..
Hallå där nattugglor! Kom hem från Farfars 85 års middag för ungefär en halvtimme sen. Det var jätte trevligt! Men fy satan vad mätt jag blev. Jag vet knappt vad jag tryckt i mig faktiskt.. Haha, men vad spelar det för roll? Det var ju så nedrans gott.

I fredags sov jag hemma hos fina Stina! Vi såg på film, snackade och hade det bara allmänt mysigt helt enkelt.
Sen idag då har jag ridit, pluggat och lyssnat på en himla massa musik. Skönt. Imorgon är planerna än så länge följande: Plugga, plugga, plugga och kanske plugga lite till... Det blir kul det!!!! Eller, naej. Inte riktigt. Får se vad som händer med morgondagen helt enkelt.
Sov gott nu. Vi höres.

Bild på Julia, Jag och Stina. Tagen i fredags av Paniz!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress