Happ, då sitter man i datasalen då. Imorse var jag på vårdcentralen och tog spruta. Fyfaaaan vad ont det gjorde! SMÄRTA. Kände faktiskt att ögat blev lite vått när man satt där på britsen...
Nu har jag iallafall SO- lektion, fast jag sitter bara och kollar facebook, glömde maila mitt arbete till mig själv så jag kan inte jobba. Fail.
Nu kommer läraren, have to go. Hare!
0