malinholmgrens
Bloggdrottningen själv.
"Jag är bäst på att blogga. Jag är den nya bloggdrottningen. Jag uppdaterar varje dag. Jag har skit många läsare (och dem kommenterar som bara den!!). Jag skriver roliga inlägg. Fan vad jag är BRAAA!!!" Naej, inte riktigt va? Känner att inte ett knysst av det där stämmer... Meen jag har en ursäkt till varför jag inte bloggat så mycket just under lovet, och det är för att jag har åkt skidor. Faktiskt, så har jag åkt skidor nästan varje dag, heela dagarna! Och när jag inte åkt skidor har jag inte mått bra. Så jag har inte kunnat. Typ. Har åkt med Jacob, William och Tuva nästan varje dag. Idag åkte jag däremot med Antonia och hennes kompisar, Sara-Gill, Ebba och Alva. Det var trevligt det! Vädret var ju dock inte så mysigt. Slaskigt och blåsigt. Inte det bästa skidvädret precis. Menmen, detta får räcka för den här gången!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress