1. Jag har haft glasögon sen jag var 14 månader...
2. Jag har dansat sen jag var 3 år.
3. Jag ÄLSKAR överraskningar. Det är bland det bästa som finns! Känslan av att någon har planerat eller gjort något till just en själv, får en att må så bra.
4. Jag kan "vifta" på öronen. Haha.
5. Jag brukar duscha i 45 minuter.

Och till detta inlägg får ni också en random bild på mig för något år sen, där jag har på mig antagligen Sveriges största/mysigaste mössa. Helt ljuvlig.
3. Jag ÄLSKAR överraskningar. Det är bland det bästa som finns! Känslan av att någon har planerat eller gjort något till just en själv, får en att må så bra.
4. Jag kan "vifta" på öronen. Haha.
5. Jag brukar duscha i 45 minuter.

Och till detta inlägg får ni också en random bild på mig för något år sen, där jag har på mig antagligen Sveriges största/mysigaste mössa. Helt ljuvlig.

0