Men man känner ju inte precis någon skillnad på att man blivit ett år äldre om man säger så.
Dagen har iallafall varit galet bra! Blev "uppvaktad" i skolan, fick lite presenter och så. Fan vad awesome ni är.
(Det är ju såklart inte bara för att jag fick presenter som jag tycker att ni är kanon, ni fattar nog den rätta orsaken.) Tack så satans mycket. Hoppas verkligen ni fattade hur jag glad jag blev. Blev ju för sjutton rörd.. (jajaja, jag är en mes, jag vet.....).
Efter skolan mötte jag upp Ollii och Ogge en snabbis, vi gjorde väl inget speciellt, köpte godis, snackade och hade det allmänt bra!
Ville lägga upp en kanon bra låt som jag blir galet glad av, och sen en bild på det också, men då är det ju SJÄLVKLART så att datorn inte vill sammarbeta med mig... Satfläsk.

0