malinholmgrens
RUBRIKHELVETE
Halloj i stugan. Hade en riktigt bra kväll igår, Tack så hemskt mycket Jenny, sviinbra fixat och allt!
Idag har jag inte några speciella planer, promme med Isak, kanske bad, får se vad som händer.

Jag har kommit på att det kanske inte var så smart att starta upp bloggen igen nu, med tanke på att det är sommarlov... Det är inte alltid som jag har tillgång till dator då tyvärr. Så därför kanske det inte blir så mycket bloggning. MEN några inlägg ska jag försöka fixa iallafall!


Sofia, jag och Sandra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress