malinholmgrens
Schysst då.
Fy i helsicke vad jag fryyseer!!! Tog ett kvällsdopp innan jag drog hem från Sofia. Herregud, vad jag fryser! Sitter
nu inlindad i en fleece filt och dricker te, så jag borde ändå bli rätt så varm snart ändå tycker jag.
Hyfsat onödigt inlägg, menmen!


Bild på mig från i Söndags.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress