Fy i helsicke vad jag fryyseer!!! Tog ett kvällsdopp innan jag drog hem från Sofia. Herregud, vad jag fryser! Sitter nu inlindad i en fleece filt och dricker te, så jag borde ändå bli rätt så varm snart ändå tycker jag. Hyfsat onödigt inlägg, menmen!
0