Alltså vart är det klassiska sommarvädret?? Det ska ju vara strålande sol, varmt som saatan så att man ska behöva äta glass och bada iprincip hela tiden! Känner att det inte riktigt är på det viset än. Aja, det kommer väl snart antar jag.
Även fast att det inte är så somrigt ute, ska jag åka och bada med några stycken lite senare idag iallafall!
Asså shit vad jag blev hungrig. Tror jag ska gå och göra en classic, mammas hembakade fralla med röd pesto på. Så jääävla gooottt ♥.
Tuva och jag!

0