malinholmgrens
Så!

Nu känner jag att blogglusten börjar komma tillbaka. Känns grymt!
Snabb update av dem senaste dagarna:

Slutade skolan i fredags och hade en riktigt bra avslutning! Sjöng duett, luncha inne i stan men tjejerna, sen vare studentfirande för Hugo och sen bar det av till Elin med en massa andra härliga kompisar. Det var riktigt kul det!

Lördagen
började med ridning och senare på kvällen var det grillning med lite skönt folk! Sen sov jag hos Paniz.

söndagen var jag i stan med Karoline, och sen bar det av till Emma på födelsedagsmiddag! Trevligttrevligt! Sen sov jag hos Carro.

Igår
var jag och badade med Elli, och sen var det grillning igen.

Och idag har jag varit med Lina, gudomligt längesedan!






Tre bilder från dem senaste dagarna.

Anonym

lammkött... nomnomnomnomnomnoonmonmonmonmon

MELKAN | Foto & webdesign

Du är så söt din sötnos! ♥♥♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress