Känns ganska så skönt faktiskt. Ska bara dega hela dagen, kolla igenom packningen till konfan, se på någon mysig film. Senare på kvällen får jag se vad som händer.
Just nu sitter jag och lyssnar på Joshua Radins musik. Hans musik får en bara att må så läskigt underbart bra. Alla lhans åtar har en sådan sjuuukt höög mysfaktor!

Fina Carro.

0