Hej på er gott folk!
Har ett så jävulskt gött sommarlov, så jag har faktiskt inte ens tänkt på att blogga.....
Dem senaste dagarna har jag jobbat (har fått sommarjobb i fiskaffären har på landet, ganska så najs faktiskt! Och tjänat lite ståålaar..! Kan nu allt om fisk. Hohoho, naej kanske inte riktigt.....
Har blivit riktigt brun nu också, perfekt till konfan (haha)! Så det känns lite sådär lagom najs!
Tänkte att jag kunde lägga ut någon bild ifrån dem senaste dagarna. 



Sådärja! Finns en MASSA fler, men dem kommer ut vid ett senare tillfälle. Alla bilder är tagna med iphonen via Instagram. Ni kan följa mig där om ni känner för att se fler bilder, vore skojjjjj. Jag heter: maaaaaaalin.
(Hehe, jag vet, lite små jobbigt med så många a:n.......)

0