malinholmgrens
@ Hunnebo
GOdmorgON!
Vilket jäkla skit väder det är här nere. Regnhelvete. Åååh, jag som hade planerat att sola hela dagen... Fan också.
Det blir nog så att jag sticker över till Klara och ser på någon mysig film eller så istället.

Imorgon åker jag hem härifrån och sen på måndag är det dags för konfa i treee heeela veckor! Kommer bli så fett! Segling varje dag, härliga människor, mysiga sommarkvällar, läääääängtar verkligen!


Min glade lille kusin, Axel.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress