malinholmgrens
Skärpning från båda hållen nu.
Hörrni, vi har två problem. 1. Ni kommenterar ju som sorkar. Det vill säga Skitdåligt. Det är en orsak till att jag bloggar så dåligt och lite. 2. Ja, jag håller på att tappa blogglusten.. Så kommentera mera och ge tips på vad jag kan skriva om!
Så både ni läsare och jag ska skärpa oss nu. Eller vad säger ni?
Anonym

tips på accersories, kläder skor! det är alltid kul att få tips på snygga grejor! filmer som är bra! läggga ut fina bilder!

Anonym

Kan inte du lägga upp videos där du sjunger? :D

Du är aaaaaaaaaaaaaaaaaapduktig verkligen, helt sjukt!



Ha det fint! :)

Anonym

visa typ några klädesplagg mm du tycker alla borde ha eller typ bara favoritsaker/kläder :P

DEt viLl du alLt vetA

skriv om bögar tack du borde ju veta mycke om sånt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress