malinholmgrens
If I say you're the one, would you believe me?

Halloj! Idag har verkligen ingenting speciellt hänt. Eller jo, jag fick tillbaka matteprovet, G+. Aaarh, Blev så jävla irriterad när jag såg att om jag fått 1 till poäng hade jag fått VG. Så det blev jag lite små sur över..
Aja, när jag kom hem satte jag mig och pluggade fysik, och det håller jag fortfarande på med. Går ganska så bra faktiskt. Imponerad av mig själv.

Kan ju bara berätta att jag just nu lyssnar på denna U N D E R B A R A låt:



Try - Asher Book

Paniz

LOOOOOVEEEE IIIIIIIIIIT!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress