(För dem som tycker det är intressant) Jag hade prov idag. FYSIKprov. Fan vad fysik är svårt! Men jag hoppas och tror att det gick ganska hyfsat iallafall. Och nu, om typ en halvtimme ska jag och Mamma in till täby för att köpa brallor. Jag kan verkligen rekommendera dem byxor jag haft nu: Siliva Jeans, Ginatricot. U N D E R B A R A. Ett litet mode tips sådär.
Haha, ska faktiskt köpa exakt likadana som jag har haft innan...
Ha ett riktigt jäkla KANONlov! Hörs senare!

Ursökta för den taskiga bildkvalitén, men såhär ser jag ut just nu!
Ctina
Du är så guldklimpigt söt.
Aliide
Ha ett KANONlov du med!

2