malinholmgrens
Guldklimpar.
Fan vilka guldklimpar dem som kommenterade inlägget innan är. Jag vet vad jag ska blogga om, och vad ni vill läsa om. Så nu jäklar kör vi!! En sak bara, ska till Åre imorgon och vara där över lovet så det kanske inte blir så mycket bloggning men jag ska försöka iallafall

(För dem som tycker det är intressant) Jag hade prov idag. FYSIKprov. Fan vad fysik är svårt! Men jag hoppas och tror att det gick ganska hyfsat iallafall. Och nu, om typ en halvtimme ska jag och Mamma in till täby för att köpa brallor. Jag kan verkligen rekommendera dem byxor jag haft nu: Siliva Jeans, Ginatricot. U N D E R B A R A. Ett litet mode tips sådär.
Haha, ska faktiskt köpa exakt likadana som jag har haft innan...

Ha ett riktigt jäkla KANONlov! Hörs senare!


Ursökta för den taskiga bildkvalitén, men såhär ser jag ut just nu!
Ctina

Du är så guldklimpigt söt.

Aliide

Ha ett KANONlov du med!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress