Hej alla glada! Har precis kommit fram till Åre nu. Ååh vad glad jag är!
Sitter och myser och äter ostbågar med mina kära bröder. Ikväll händer det nog inget speciellt, eller jo, Melodifestivalen. Haha, det är en tradition för alla musiknördar, inklusive jag dåråå... Nu ska jag inte skriva så mycket mer, tänkte hoppa in bastun!
Slänger in en av mina favoritlåtar, det är en låt från den gamla goda tiden, så att säga:
Den som sitter stilla till denna låt, har allvarliga problem.
BTW, ni som är här uppe i Åre, kan ju drämma till med en kommentar så kanske man kan ses i backen eller något!
della
sv; I knoooow love it!
josse
nu är veckans blogg avgjord! gå in och kolla om det är du!

2