malinholmgrens
1a dagen i backen
Hörrni, vet ni hur läskigt jäkla bra skidåkning det var idag eller? Fyfaaan alltså! Åååh, vad jag verkligen älskar att åka skidor. Speciellt när det är sol och vindstilla och det bara går så jädrans zZnabbt! PRECIS så var det idag.
Imorgon ska jag såklart ut igen, men inte med pappa och lillebror, utan med Tuva och Jacob! Det blir Najs det!

Hörs mer imorgon, nu ska jag nog se på film.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress