malinholmgrens
Varför?
Tjeenaareee. Läget här uppe i Åre är kanoners! Har åkt med lite olika folk i nu 5 dagar. Härligt!
Ikväll åker jag dock hem... Men redan imorgon kommer jag vara påväg upp till backarna igen, då bär det nämligen av till Sälen. Höhöö... Här gillar vi att åka skidor allt! Hoppas nog på att kunna få se Antonia där uppe också.

Känner mig inte så jätte taggad på bloggen just nu.... Ni kommenterar aldrig och det är bara allmänt segt..... Aja, blogglusten kommer säkert fram snart, hoppas jag.
.

En bild jag hittade på datorn bara.
tonisen

Det är helt GALET att du också ska dit!! Gaaah, vi måååste ses! :D <3

Clara

Shit vilken fiin tröja? :O jätte söt ;) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress